Ledce
Obec Ledce

Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán elektronický výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • právnická osoba s přístupem do datové schránky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu ze seznamu.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti seznamu.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Aktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

google-play-downloadapp-store-download

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání

Návody pro občany

 

 

ŠATAVSKO,

dobrovolný svazek obcí

 

Mapový portál

Jsme členy regionuZidlochovicko

 

point

HC Kometa

Aktuální počasí

dnes, sobota 7. 12. 2024
slabý déšť 4 °C 1 °C
neděle 8. 12. zataženo 5/2 °C
pondělí 9. 12. déšť se sněhem 4/1 °C
úterý 10. 12. déšť se sněhem 3/1 °C

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

mojeiD

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Ledce. Více informací naleznete zde.